Veel gestelde vragen

Ontvang ik een mail ter bevestiging van mijn bestelling? 
Ter bevestiging van je bestelling ontvang je een e-mail met daarin je ordernummer en een overzicht van de bestelling. Mocht je geen e-mail hebben ontvangen, check dan eerst je spam box. Niks ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@geslaagd.nl of 0182-787937. 

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren? 
Wij verwerken onze pakketjes elke werkdag. Als je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, bel dan direct naar 0182-787937 dan kunnen wij jouw bestelling waarschijnlijk nog aanpassen. Mocht je al een verzendbevestiging hebben ontvangen, dan kunnen we de bestelling helaas niet meer wijzigen of annuleren. In dit geval kun je de bestelling na ontvangst retourneren, kijk voor meer informatie bij de Pagina retourneren

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
De op de site getoonde producten hebben wij in ons magazijn in Stolwijk op voorraad en zijn direct leverbaar. Voor custom made producten of grote aantallen kunnen de levertijden verschillen. Wij verzenden je pakket dezelfde (werk)dag vanuit Stolwijk, wanneer wij deze voor 16:00 hebben ontvangen. In de meeste gevallen ontvang je de bestelling binnen 1-2 werkdagen. De bestellingen worden met PostNL bezorgt. Het kan voorkomen dat het pakket langer bij PostNL is door onverklaarbare redenen, wij hebben hier helaas geen invloed op. Mocht je bestelling niet zijn aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
Jazeker, dat is geen enkel probleem! Soms hoor je plotseling dat iemand geslaagd is en wil je direct beschikken over onze leuke producten of cadeautjes. Je kunt in je winkelwagen kiezen voor ‘Afhalen bij winkelier’. Dan pakken wij jouw pakketje hier voor je in en ontvang je een bevestiging wanneer je deze kunt ophalen bij ons kantoor in Stolwijk. Op maandag t/m vrijdag zijn wij van 09:30 tot 16:30 aanwezig. Je pakketje buiten deze tijden ophalen? Dat is geen probleem, neem dan even contact met ons op voor een afspraak. 

 

Wat zijn de verzendkosten? 
Dat verschilt per bestelling en hangt af van het volume of gewicht. In jouw winkelmandje zullen de juiste verzendtarieven verschijnen. Voor brievenbus post hanteren wij €2,99 of €3,99 dit is afhankelijk van het volume. Mocht je bestelling een groter volume hebben zal deze als pakket worden verstuurd en hanteren wij een tarief van €5,99. Bestellingen boven de €75,00 in Nederland worden gratis verzonden. 

 

Moet ik thuis zijn op het moment van bezorging? 
Wij proberen zoveel mogelijk jouw bestelling als brievenbus post te verzenden, dan hoef je niet thuis te zijn voor ontvangst. Mocht jouw bestelling een groot volume hebben dan zal deze als pakket worden verzonden en zul je een track & trace code ontvangen, met daarop de tijd en datum van bezorging. 

 

Wat zijn de verschillende betaalmethodes? 
Bij Geslaagd.nl kun je kiezen welke betaalmethode het beste bij jou past. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: 

  • iDEAL De meest gebruikte betaalwijze om veilig en gemakkelijk je online aankopen af te rekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
  • Paypal Dit is een wereldwijd betalingsplatform. Indien je een account bij Paypal aanmaakt kun je ook bij je volgende bestelling, in welke internetwinkel dan ook, veilig via Paypal betalen
  • Klarna Achteraf betalen is een betaalwijze waarbij je je bestelling pas na ontvangst van je product betaald. Je gaat hierbij een betaalregeling met KLARNA aan en wij kunnen je producten direct versturen.
  • Creditcard 
  • Bancontact de meest populaire betaalmethode in België. De kaart is geschikt voor zowel on- als offline betalingen. Alle grote Belgische banken zijn aangesloten en maken betalingen via Bancontact mogelijk.
  • KBC/CBC Met de betaalknop kunnen klanten van deze Belgische banken veilig en eenvoudig online betalen.
  • Op rekening Bedrijven bieden wij de mogelijkheid artikelen op rekening te kopen. Om van deze betaalwijze gebruik te maken dienen de zakelijke gegevens gebruikt te worden bij het plaatsen van een bestelling. Kies in de checkout voor “zakelijk” Bij een eerste bestelling houdt Geslaagd.nl zich het recht voor een gedeeltelijke of gehele aanbetaling te vragen. 

 

Wat moet ik doen als ik de verkeerde producten heb ontvangen? 
Oeps een fout van ons team in het magazijn! Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Laat het ons weten via info@geslaagd.nl of 0182-787937. Wij gaat dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. 

 

Hoe worden mijn producten verpakt? 
Niet alleen de producten maar ook de verpakking moet iets zijn om blij van te worden. Wij zorgen voor passende verpakking en maken er graag een feestje van. Een cadeauzakje, een beetje glitter en natuurlijk de juiste bescherming zodat alles zonder beschadigingen aan komt bij het door jou gekozen adres.

 

Kan ik een boodschap toevoegen voor de ontvanger?
Een cadeautje hoeft niet duur of groot te zijn om veel indruk te maken. Maak het geschenk extra persoonlijk door een leuke, lieve of grappige boodschap toe te voegen. Kies voor één van onze originele kaarten en we zorgen met plezier dat jouw vrolijke boodschap en tekst wordt toegevoegd aan het cadeautje. 

 

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik? 
Je bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Natuurlijk kan het voorkomen dat je iets te snel hebt gejuicht en toch niet blij bent met het/de bestelde product(en). Geslaagd.nl hanteert daarom een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je de ongebruikte artikelen in de originele verpakking retourneren. 

 

Hoe kan ik mijn producten retourneren? 
De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant.  Je mag de artikelen ruilen of kiezen voor restitutie van het betaalde bedrag. Is er iets misgegaan bij verpakken of tijdens de verzending; We lossen dit graag voor je op. Neem dan altijd eerst even contact met ons op.

LET OP! Gebruikte artikelen, artikelen die niet in de originele verpakking meer zitten kunnen niet worden geretourneerd. Kijk voor meer informatie op onze retour pagina

 

Zijn de producten van Geslaagd.nl ook verkrijgbaar in winkels? 
De meeste artikelen van Geslaagd.nl zoals de sokken, de vlaggen de kaarten worden door het ontwerpteam van Geslaagd in Nederland ontworpen. Daarom zijn we uniek in onze producten. Momenteel zijn onze geslaagd producten nog niet te verkrijgen bij externe verkooppunten. Zodra dit wel zo is, zullen wij dit hier natuurlijk laten weten!
 

Kan ik ook mijn eigen vlag laten ontwerpen? 
Er zijn veel scholen of opleidingen die een origineel cadeau zoeken om de examenkandidaten te verrassen tijdens het uitreiken van de diploma’s of op de dag van de uitslagen. Geslaagd.nl biedt (vanaf 50 stuks) de mogelijkheid om een unieke vlag te ontwerpen. Dit mag helemaal volgens jouw ideeën maar we denken ook graag met je mee.
 

Kunnen jullie ook een vlag maken voor mijn branche
Er bestaan verschillende geslaagd-vlaggen maar uniek bij geslaagd.nl zijn de geslaagd-vlaggen voor specifieke beroepen en gebeurtenissen. Zo vind je al vlaggen voor de kappersbranche, de zorgbranche en voor de onderwijs sector maar ook geslaagd voor rijbewijs of zwemdiploma behaald. Wil je jouw idee met ons delen? Leuk! Neem contact met ons op en laat ons weten:

  • De beschrijving van jouw ontwerp idee
  • Welke kleuren vind je daar bij passen
  • Wat is jouw beroep?
  • De branche waarin jij werkzaam bent

 

Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het onze klantenservice weten via info@geslaagd.nl of 0182-787937 (Geslaagd.nl is een onderdeel van MyMitella)

 

© 2023 - 2024 Geslaagd.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel