Retour
Je bestelling wordt met de grootste zorg verpakt en verstuurd. Heb je een beetje te vroeg gejuicht? Voor artikelen van Geslaagd.nl geldt altijd een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze 14 dagen kun je de ongebruikte artikelen in de originele verpakking retourneren.
Gebruikte artikelen of artikelen niet meer in de originele verpakking, kunnen niet geretourneerd worden. LET OP! De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. Is er onverhoopt iets mis gegaan door een defect of een fout van ons? Neem dan altijd even contact met ons op. Uiteraard zorgen wij voor een passende oplossing.
Garantie
De producten van Geslaagd.nl worden met zorg ontworpen, geproduceerd en geleverd. Ze zijn gemaakt om blij van te worden. Er mag van verwacht worden dat ze (onder normale omstandigheden) lang meegaan. We bieden garantie op fabricage fouten zoals het loslaten van een naad of een fout in het weefsel. Ben je niet tevreden over de kwaliteit? Je mag ons dan altijd mailen! Wij doen onze uiterste beste om de passende service te bieden. Uitzondering op garantie is onzorgvuldig gebruik.
Retourformulier
Voeg bij een retourzending dit RETOURFORMULIER toe of stuur de pakbon mee. Een pakje waarvan we niet weten van wie het komt, kunnen we onmogelijk in behandeling nemen. Belangrijk is dat je aan geeft of je het artikel wil ruilen of het aankoopbedrag retour wil ontvangen. We verwerken de retourzending na ontvangst zo spoedig mogelijk.
Verzendadres:
Geslaagd.nl
t.a.v. Klantenservice
Industrieweg 6-A
2821AL Stolwijk
Voordat je een zending retour stuurt check dit dan even:
- Het retourformulier of de pakbon is toegevoegd aan de zending
- Het artikel zit in de originele verpakking
- Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd
- De zending is voldoende gefrankeerd
- Het adres van Geslaagd.nl is duidelijk vermeld
Bij twijfel of vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag info@geslaagd.nl of telefonisch op 0182 78 79 37 (Geslaagd.nl is een onderdeel van MyMitella)